Het optreden van Vrouw Holland (‘Überkip’) van 30 januari a.s. komt helaas door ziekte van een van de cabaretières te vervallen, maar gelukkig is het TOP gelukt om met Nathalie Baartman ( Het beste van Nathalie Baartman) een waardige vervangster te vinden, zij verwende al twee keer eerder het TOP-publiek met haar onnavolgbare Tukkeriaanse frasen en fratsen. Herman Finkers zegt zich geïnspireerd te voelen door deze streekgenote!
Wilt u deze voorstelling bezoeken, dan kan dat gewoon met uw kaartje van Vrouw Holland. Wilt u komen genieten van Natalie Baartman: er zijn nog kaartjes te verkrijgen via Polman of aan de kassa.
Lees verder
Als u besluit de voorstelling niet te bezoeken, dan kunt u het volgende doen:
Zij die hun kaartje gekocht hebben bij boekhandel Polman of via voorverkoop en dit willen inleveren, kunnen het opsturen naar stichting Top, van Ambestraat 1, 6681AK Bemmel t.a.v. de penningmeester. Graag uw naam en bankrekeningnummer vermelden. Heeft u een kaartje gekocht via de website , stuurt u dan s.v.p. een mailtje naar info@topbemmel.nl met als onderwerp ticket Vrouw Holland. In de mail s.v.p. uw naam en rekeningnummer vermelden met het ordernummer van uw ticket.
Toestanden op Podium doet zijn uiterste best om het publiek tijdig op de hoogte te brengen van het gewijzigde optreden. In de toekomst hopen we de dames van Vrouw Holland weer te strikken, voor nu wensen we Karin Noeken beterschap!
Meer over de voorstelling met Natalie:
Nathalie Baartman – Best of
In het universum van de Twentse cabaretière Nathalie Baartman wordt het dorp, de familie, borduur- en handwerk gekoesterd. Tegen de klippen op. Aan de rand van de Veluwe in een houten huisje met een koekoeksklok aanschouwt ze de wereld. Ze ontmoet pimpelmezen, potloodventers, Poetin en een psychiater. Ze buldert haar zaligheid de zaal in.
Met Nathalie weet je het nooit zeker. Ze is bloedeigen en schaamrood eerlijk. Met compassie voor hem, voor haar, voor ons prutsers.
Quotes:
Theaterkrant.nl****: ‘Opnieuw is er geen ontkomen aan bij Nathalie Baartman: ze komt op…en grijpt je beet.’
De Volkskrant: ‘Haar met dik Twents accent aangebrachte wereldvreemdheid werkt op de lachspieren, maar weet ook te ontroeren.’
De Telegraaf****: ‘Nathalie Baartman voert je mee naar het universum dat zowel herkenbaar als wereldvreemd is. Voor wie zich daaraan durft over te geven, is het goed toeven bij deze authentieke cabaretière.’
De Stentor****: ‘Deze fijnzinnige cabaretière blijft verrassen en ontroeren. De kleine accordeon en het houten traporgel zet ze minutieus in. Alles nauwgezet en afgewogen, net als haar klaterende zangstem die opdoemt als vanuit een onbekende bron.’